Durant aquesta sessió, vaig canviar una mica el punt de vista sobre la metodologia de la mestra, pel fet que va decidir distribuir l’aula en forma de cercla, per tal de comentar la lectura de forma oral, realitzant preguntes a l’alumnat i creant debat. De totes maneres, la gent no estàvem molt participatius, l’ambient no era engrescador, i la professora tampoc incentivava que es canviés aquest ambient. Potser per a les següents lectures, ho hauria de plantejar d’una altra manera.
D’altra banda, com a aspecte positiu penso que es va fer bé en agrupar
diferents preguntes a l’hora de respondre, per tal de fer el debat una mica més
amè, i així poguessin participar en ell més persones, tot i què gairebé sempre
responien els mateixos alumnes, i llavors la professora va decidir preguntar
ella de forma personal a cada alumne de manera aleatòria.
Cal esmenar, que des del meu punt de vista em falta temari relacionat de
forma implícita amb les TIC, és a dir, parlem molt més d’aspectes metodològics
o didàctics, que seria l’ideal i aplicable a qualsevol assignatura, no només a
les TIC, i molt del temari, repeteixo com a l’entrada posterior, és repetit
d’altres anys, tot i què de tant en tant, contingut puntual va bé recordar.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada