divendres, 27 d’octubre del 2017

Evidència de seguiment III

PRÀCTICA I
Durant aquesta sessió, vam realitzar les exposicions de la primera pràctica, on tots els grups vam realitzar una recerca de repositoris i blogs relacionats amb les TIC i l’educació, i on apareguessin diferents eines, com articles, activitats, vídeos, etc., significatius per a tota la comunitat educativa. Realitzada aquesta búsqueda s’havia de fer una tria i avaluació d’aquells més significatius per a nosaltres; i després fer una descripció detallada de cada blog i repositori triat, i la justificació de la nostra tria a partir d’una serie de criteris d’avaluació, que el grup es va marcar prèviament, per poder realitzar la tria d’aquests.
Personalment, la realització d’aquest treball no m’ha aportat molt, ja que ha consistit en la recerca de blogs o repositoris, els quals vam marcar nosaltres els criteris d’avaluació, i per tant, tampoc podem establir una decisió ferma de si són bons recursos o no, perquè prèviament a l’aula la professora no va fer cap explicació donant una guia de com saber o valorar com és el contingut d’un blog o repositori, a més del fet de no explicar amb molta claredat les instruccions del treball.
D’altra banda, cal dir que durant el dia de les exposicions vaig trobar-ho tot més significatiu, perquè vam poder comparar altres exemples de repositoris i blogs dels companys, i d’aquesta manera vam poder veure que els criteris triats del nostre treball s’assemblaven als de la resta de grups. Llavors vaig pensar, que fent el treball com una mica a cegues, i de forma tant autònoma, es pot aprendre més, i et dones tu mateix compte del teu aprenentatge.
Cal dir, que gràcies a les exposicions orals, ara tenim més eines i recursos digitals recopilats, per tal d’utilitzar-los en un futur, sabent que són llocs fiables on trobar informació relacionada amb les TIC.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada